مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-06سياسي

خبر خوب| بهزیستی تمام قد پای کار/«بارانی» و فرزندان معلول خانه دار می شوند+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ هر چند محرومیت و فقر در استان کهگیلویه و بویراحمد واژه های نامأنوسی نیست و این استان به این دلیل همچنان از مسیر توسعه عقب مانده و این موضوعات در آن بیش از سایر استان های کشور است اما هنگامی مسئله سخت و طاقت فرساتر خواهد بود که همراه با معلولیت باشد.

در این بین هستند خانواده هایی که در درد و رنجشان بیش از سایر خانواده های محروم و دارای معلول است، خانواده هایی که نه یک و 2 یلکه سه تا چهار عضو معلول داشته و باید در میان آنها باشی تا رنج و مشقت زندگی را به خوبی درک و احساس کنی.

اما این اول قصه است زیرا خانواده هایی در این شهر و دیار بوده که از آنچه بر شمرده ایم محروم تر و دردمند تر بوده و رنج و مشقت آنها مضاعف است.

خانواده ای که چهار تا پنج معلول داشته و نان آور خانواده فردی علیل و ناتوان است و بدتر اینکه سرپناهی هم ندارند و در شهر و دیاری زندگی می کند که به دلیل محرومیت ها جامعه خیرین آن محدودتر از سایر استان های کشور است و البته نمی توان با اعتبارات ناچیز دولتی به این جامعه هدف بزرگ آنگونه که باید خدمت کرد.

  خانواده بارانی پادیر در گوشه ای از شهر یاسوج روزگار می گذرانند که در گزارش های قبلی در خصوص زندگی سخت آنها به صورت مفصل سخن گفته ایم و حرف دل آنها را شنیده ایم اما جای شکرگزاری دارد که برخی مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| بهزیستی تمام قد پای کار/«بارانی» و فرزندان معلول خانه دار می شوند+فیلم

خبر خوب| بهزیستی تمام قد پای کار/«بارانی» و فرزندان معلول خانه دار می شوند+فیلم